Arki menee usein vauhdilla ohi, ja hyvät hetket saattavat jäädä huomaamatta. Tässä postaussarjassa pysähdyn kerran viikossa listaamaan pieniä ja isoja kivoja asioita, jotka ovat tehneet viikosta hitusen paremman.
- Prinsessamekon ompelua. Tavoitteeni on, että saisin sen Lullalle juhannukseksi.
- The Four Seasons Netflixissä paljastui älyttömän hyväksi.
- Muistin ommelleeni aikoinani itselleni silkkisen hellemekon. Sitä etsiessäni löysin muuttokassista myös unholaan jääneitä kesähameita.
- Aikoinaan olin ommellut itselleni viskoosimekon, jonka viskoosikangasta en älynnyt esipestä, joten hihat kutistuivat liian tiukoiksi. Nyt sain siitä vihdoinkin muokattua hihattoman version. Hengarilla Ukko kävi ihailemassa sitä ja sanoi aina ”kaunis mekko”.
- Köyhät ritarit kermavaahdolla ja mansikkahillolla.
- Lulla innostui talomme pöytätenniksestä.



